Även jag va tvungen

att äta våfflor i eftermiddag :) Jag och pelle va hemma hos mina föräldrar och åt ny gräddade våfflor. Gott! Pelle åt två stycken och drack ett helt glas mjölk!

Stefan va hemma och vilade under tiden.

Min syster och hennes sambo va kvar hos mina föräldrar vilket va kul :)

Jag hade med mig min bröllops klänning till min syster som hon ska låna då hon ska gifta sig i sommar, spännande! Och jag kommer va hög gravid på deras bröllop!

Nu ikväll har vi grillat korv på balkongen och betalat räkningarna.

Pelle ville egentligen inte sova idag men jag höll ut och lät honom skrika lite, så nu sover han gott. Och jag är helt slut som vanligt så nu säger jag GODNATT!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0