Underbara morgon



Per är fortfarande hos mormor och morfar vilket innebar att jag kunde äta frukost vid soffbordet framför nyheterna, det mina vänner är lyx!

men jag har inte bara latat mig utan tvätt nr 2 är i maskinen, lika bra att passa på när man är ensam eftersom vi har tvättstuga.

Så härligt vårigt det är ute idag :) När jag steg upp så öppnade jag sovrums fönstret och balkong dörren för att höra fågel kvitter och få in lite kall friskluft, ljuvligt!

När jag har kört in nästa maskin tvätt ska jag cykla iväg och handla så har jag det gjort innan jag ska hämta Per. 

Jag ska sedan hem och lämna varorna och vidare till giraffen igen för jag ska se om jag kan hitta ett par nya gympa skor då mina är helt utsletna. 

Nu ska jag duscha och sätta på mig ansiktet.

Ha en bra förmiddag! 

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0