allt kan hända..?

Nu till min roliga händelse!
Jag fick ett telefon samtal förra veckan då jag fick veta att jag kommit vidare i en utav mina jobbansökningar i Kalmar :)
Man blir ju bara helt chokad!  Fast på ett possitivt sätt då ;)

Tyvärr är det bara en liten tjänst.. typ 55-60% men hellre det än inget..

Och nu tänker ni kanske men huset då.. Jo vi ska sälja det men under tiden får jag bo hos mamma och pappa om jag skulle få jobbet :) Tänk vilka snälla päron man har ;)

Denna anställningen ska börja någongång i april.. Det är på ett äldreboende utanför Kalmar.. Mörebygården heter det.
Jag är mycket nervös.. Jag har redan stått framför speglen och kollat vad jag ska ha på mig, även valt ut vilket smink jag ska ha.. lite tramsig är man allt ;)

Jag ska vara på mörebygården kl 11.00 på fredag så jag får ta tåget från Osby klockan 07.52..
Det bästa av allt är ju att arbetsförmedlingen står för biljetterna efter som jag ska på anställningsviu :)
Jag stannar hos mina föräldrar under helgen och åker hem på söndag kl.19.03

hoppas, hoppas, hoppas att allt går bra nu och att jag kan göra ett gott och charmigt intryck..
Jag ska självklart vara mig själv.. Jag är alltid som jag är det finns ingen som kan ändra på det..
Och det är ju ingen negativ egenskap att man är en glad skit :) hehe!

Nä, nu börjar snart 2 and a half men.. det får man ju inte missa ;)
känner mig så otroligt glad idag :)
kram

 <<----- Han är grym denna killen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0