MAT!!

Mmm.. jag börjar bli hungrig nu..

Stefan är hemma lite senare idag så vi ska äta runt 17.30.. Det blir kycklingben, sallad med fullkornsris och hemmagjord dressing.. Stefan får klyft potatis och bearnese sås till..

Jag har ännu inte gått med Nea men är glad över att jag inte gjort det för nu skiner solen :) så jag ska gå med en gång efter att vi har ätit..

Jag har i eftermiddag plockat undan en hel del.. damsugit, även soffan och fotöljen.. varit ute med sopor.. och börjat på middagen.. så jag har inte latat mig hela dan ;)

Annars har vi inget planerat idag.. så händer det inget oväntat så hörs vi imorgon!!

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0