spa dag


Mitt hår behövde verkligen en hårinpackning idag.. Nu är ju nästan sommaren här och med fint väder så innebär det även att solens strålar sliter på ens hår och särskillt mitt eftersom jag har ganska tunnt hår.. Mycket städande har det inte blivit av idag men vem vill städa när det är vackert väder ute..?

Efter min hårinpackning testade jag även min nya hårfön Salon Dry av philips för 349 kr. Jag är nöjd med resultatet men trodde kanske att håret skulle få lite mer volym men det har nog mer med mitt hår att göra än själva hårtorken.. Jag hade lite mose i från hårologi och sprayade till håret efteråt.. Här kommer bilder..


Håret blev glansigt i alla fall av hårinpackningen :)


Bakifrån.. Försökte få upp lite lockar och lyckades väl sådär.. Vad tycker ni ?


Jag ska fortsätta med lite spa-tema idag och fila mina naglar.. Härligt att skämma bort sig lite extra :)

Kisses !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0