Bröllop

Hej!

Det är så att det 19/5 ska min syster gifta sig :) Det ska bli så kul!!!! Och nu fick jag ju ännu en anledning att köpa den prickiga blusen på H&M ;) haha..

Antingen köper jag den svarta med vita prickar och har den till ett par vita byxor eller köper jag den vita med svarta prickar och har den till ett par svarta byxor.. hmm.. Vi får se men i slutet av månaden är den min ;)

Jag har fått den stora äran att sminka min syster inför bröllopet och det ska bli så kul! Jag har redan prov sminkat henne en gång och det blev så bra :)

Det är mycket kul som händer framöver.. Giftemål, 20-års fest och student! Kul!

Idag är jag hemma för vård av barn då Per är förkyld och jag få va hemma imorgon också. Just nu sover han gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0