Hinner inte

Hej!

Jag skulle ju inom friskis och svettis idag för att köpa träningskort men det finns inte en chans i världen att jag hinner det idag. Dessutom är detta den enda lediga dagen fram till lördag så det är bättre att köpa kort nästa vecka istället, men jag SKA ha ett kort :) Det har jag ju bestämt mig för :)

Idag har jag och Pelle varit på öppna förskolan och busat sedan hem för lunch och nu sover han gott :) Min mamma kom inom när hon slutade jobbet så jag cyklade bort och handlade lite snabbt, det går ju mycket snabbare själv, typ en halvtimme tog det.

I eftermiddag ska jag försöka hinna med att dammsuga i alla fall för DET behövs, men annars har jag tänkt att ta det ganska lugnt eftersom jag faktiskt har "helg" idag då jag jobbat hela helgen. Ikväll blir det kyckling, ris och currysås, mumma!

och imorgon ringer klockan 5.00 så jag kommer nog försöka sova runt 21, annars är jag helt död imorgon.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0