Hur?

Hej !

Just nu känner jag mig lite stressad.. Faktiskt.. :/ Stefans mamma och hans syster med familj kommer på fredag och jag känner att jag ska hinna med så mycket..

Jag skulle vilja hinna städa, putsa fönster, påskpynta (gardiner, pynt, blommor och påskris) och skriva lite påsk kort också.

Just nu kokar ärtsoppa på spisen och jag har precis satt mig en stund, jag får se om jag ta ett ryck och gör städningen i eftermiddag. Det behövs!

Imorgon tänkte jag plocka påskris när jag hämtat Pelle på dagis. Stefan har semester på tors i alla fall och han ska fixa med all handling och lite mat förberedelser.



Och missförstå mig inte, jag tycker det är jätte kul att de kommer men det är roligare om de kommer till ett städat och hemtrevligt hem med god mat :)

Men det löser sig nog jag får ta ett ryck snart.. Ärtsoppan sköter ju sig självt :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0